tisdag 5 januari 2010

-16

Bilen visade minus 16 grader när jag åkte hem från jobbet, burrburr. Natten har varit otroligt lugn, gjorde mitt sista jobb halv sex i morse fick sen sitta av tiden till sju när jag slutar, tråkigt.

Nu sitter jag här med sonen framför barntv innan vi ska äta frukost och göra oss klara för dagis. Svärmor kommer hit halv nio för att gå och lämna A på dagis så jag får krypa ner i sängen, ska ju jobba en natt till. Hade tänkt lämna honom själv men hon övertalade mig att hon kunde göra det. Ganska skönt att hon gör det för annars hade jag kanske somnat vid tio och måste gå upp kl tre igen för att hämta. Det är ju lite snålt att sova mellan två skift.

Hoppas att ni får en bra dag

1 kommentar:

  1. Ja brrr va kallt det är nu :( Nog för att de är mysigt med vinter men lite varmare kan de gott vara ;) Kram!

    SvaraRadera