onsdag 20 januari 2010

Trevlig natt

Natten gick ganska fort sen jobbade jag med trevliga kollegor så det blev en del skratt i natt, det gillar jag. Efter jobbet skulle jag åka och handla blöjor eftersom A är magsjuk så vet man ju inte hur många blöjor som kommer gå åt, när jag ändå var på affären passade jag på att storhandla. 

Väl hemma och packat in alla varor var jag så slut så jag orkade inte äta frukost utan stöp i sängen. Tog en stund innan jag kunde somna för min gullunge ville gosa med sin mamma. Han sa- mamma jag har saknat dig och jag älskar dig. Visst är det underbara ord att höra. Klockan hann nog bli efter halv tio innan jag somnade.

Sambo och son kom in vid fyra för då var det dags att gå upp (hade sovit lite si och så), vi mös allihopa en stund i sängen innan jag och A gick upp för att titta på barntv. Middag idag blev så enkelt som korv, köttbullar och makaroner. 

Här ska nu drickas kaffe och sen mysa i soffan en stund innan det är dax för dusch och iväg till jobbet för min tredje natt. Ha en skön kväll 

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar