onsdag 3 mars 2010

Besök



Idag sov jag inte så länge eftersom jag vakade av, så man är lite seg nu. Vid tvåtiden kom A:s farfar och hans fru hit. Vi drack lite kaffe och P lagade deras bärbara dator. Sen följde farfar med och hämtade A på dagis, gissa om han blev glad (första gången farfar följde med). Vi fikade och dom lekte en del. När dom åkte hem fick jag sån kramp i magen och illamående men var tvungen att åka till bälinge för att handla. Orkade inte laga mat så jag köpte med pizza på hemvägen. Nu känns det lite bättre tror att jag hade vätske och matbrist, kan bli så ibland när jag jobbat mycket och druckit dåligt. P däremot fryser och mår skit så vi får se om han kommer iväg till jobbet imorgon. Hämtade även ut ett paket från barnlyck som jag beställt tidigare, sonen blev jätte glad för det jag köpt till honom. Ska fota och lägga ut bilder ikväll på vad jag köpte till honom. 

Hoppas att ni haft en fin dag. Kram på er

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med glada barn när man hämtat ut paket med saker eller kläder man köpt åt dem och man själv även är nöjd....likaså skönt att slippa laga mat när man inte har ork, hoppas ni mår bättre snart... Kram

    SvaraRadera
  2. blev pizza här också, energin och matvaror saknades.Du måste ta hand om dig. Jag är expert på att köra på utan att tänka på mig själv och det får man igen senare tyvärr. Sov så gott vännen kram

    SvaraRadera