torsdag 11 mars 2010

Mer shopping

Idag lämnade P lilleman på dagis och jag fick ligga kvar en stund till i sängen, ska ju jobba i natt. Har städat A:s rum idag, fanns en del dammråttor under sängen bakom alla backar där. Men nu är det fint i hans rum så länge det nu varar. 

Vid lunchtid åkte jag och sambon in till stan, först var vi på rusta där vi köpte takfärg, roller, täckpapp mm, sen åt vi på coop (det lilla köket utanför), handlade mat på coop, vidare till bauhaus där vi tittade lite på golv. Vi tänker göra det som man "inte" får göra, nämligen lägga ett laminatgolv ovanpå vårat parkett golv. Parketten är så otroligt sliten och jag vet att man kan slipa och lacka det så blir det fint igen, MEN har man en stor tung hund som vi har så på ett par månader kommer det vara lika slitet igen, för oss blir det bättre med ett laminatgolv som tål lite mera.

Nu sitter jag är framför datorn en stund innan jag ska gå och hämta lilleman på dagis. Är så mysigt att höra fåglarna kvittra utanför fönstren, det låter som en hel kör här utanför. Och det droppar så fint från taken. Tyvärr blir det väldigt slaskigt ute nu och det är mindre kul.

Ha en underbar em och kväll. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar