onsdag 10 mars 2010

Shopping

Middagen igår blev hemmagjord pastasås med pasta, jätte gott var det. Dom är duktiga i köket mina killar. Ganska skönt att slippa laga mat ibland. När A somnat igår såg jag och sambon på en film. Var inte så mycket action i filmen men den var känslosam, jag grät en stor del av filmen Och till och med min sambo grät på slutet av filmen och det hör ju inte till vanligheten.

Idag har jag varit med svägerskan och hennes barnbarn på IKEA. Teddie lekte för fullt på barnavdelningen. Vi åt lunch där, jag åt cesarsallad, det var gott. Shoppade lite förvaringskorgar, ett bord och två stolar till A:s rum, köpte även en liten expeditbokhylla på fyndavdelningen som jag tänkt ha i hans rum oxå. Blev även lite saker till köket.

Idag hämtade Tett och Carola lilleman på dagis, han blev så glad när dom kom. Vi mötte upp dom utanför så gick vi hem till oss och drack kaffe. Tett och A målade med vattenfärger. När dom åkte började jag med middagen som blev enkel idag, stekt falukorv med potatismos. 

Nu sitter vi här i soffan och tittar på barbapappa. Snart ska vi starta nattproceduren för lilleman och P ska åka på möte. När han kommer hem tänkte vi kura ner oss i soffan och titta på film även idag. Ha en skön kväll

KRam på er

5 kommentarer:

  1. Hoppas ni hittar någon bra film att krypa ner framför :) Kramar

    SvaraRadera
  2. jag menade inte något spec med mitt inlägg utan jag tyckte bara det stämde ? eller de va något att tänka på !

    SvaraRadera
  3. Hej Carina! Det är din jobbar kompis Yvonne som skriver. Jag hittade din blogg under min kusins Patrics hemsida. Vad fint du skriver om dig och din familj. Hoppas du tycker att det är okej att jag tittar in igen. Kram Yvonne.

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!Vilken film såg ni? Lät som en bra film om den berörde er så. Skönt och få maten lagad det är vardagslyx det. önskar er en toppen dag kram

    SvaraRadera
  5. Hej Yvonne
    Kul att du har hittat hit, tack för dina fina ord. Självklart får du titta in här precis när du vill. Tack för att du lämnade ett spår efter dig, så roligt när man får lite kommentarer.

    Tack ni andra oxå.
    Kram

    SvaraRadera