fredag 5 mars 2010

Jula och Ikea

Körde in sambon till stan innan han skulle börja jobba och åkte sedan vidare till Jula där Tett mötte upp oss. Hade inte det jag skulle titta på så vi åkte vidare till Ikea istället. Där åt jag och A lunch och Tett fikade. Efter maten fick A leka lite på barnavdelningen innan vi åkte en trappa ner och shoppade lite. Köpte bla en ny dörrmatta (kan ju inte ha god julmattan längre), nya kuddar mm

På väg hem från stan plockade vi upp min svägerska som följde med oss hem. Jag bjöd henne på mat. Min ena bror skulle komma oxå men han ringde och sa att han inte kunde för han var tvungen att fixa mat till hans yngsta dotter som skulle spela match ikväll. Medans jag lagade mat så lekte Carola med A, vilket han uppskattar mycket. Till middag blev det vårrullar, kycklingspett i jordnötssås, ris och thaisataysås, mums

Nu sitter jag här och slappar i soffan alldeles själv, lilleman sover och sambon är på jobbet. Hoppas ni har en mysig fredagkväll. KRam på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar