lördag 27 mars 2010

Målning

Igår målade jag för första gången i mitt liv, jag målade ena väggen i vardagsrummet och runt, under elementen. Tyckte att det var rätt kul att måla men det gillade inte mina händer. Är så trött på mina leder som bara begränsar mig hela tiden. Idag har jag tyvärr vansinnigt ont i framför allt lillfinger leden, i fästet. Nog gnällt om detta.

I natt vaknade lilleman vid 03.30 och var då på tvärtom humör, först skulle han sova inne hos oss, sen skulle han sova i sin säng mm, var så trött så jag blev faktiskt irriterad. Slutade med att jag bar in honom till oss och så satt han först och sa jag tänker bara sitta här. Tillslut la han sig men tänkte han somna om eller nä. Han låg och tjattrade i två timmar. Och så roliga saker som han säger så kan man ju inte låta bli att le. Så nu ligger han fortfarande och sover men jag har svårt att sova även om jag är trött. 

Idag hade jag massor av planer men får nog planera om lite för klockan är ju ganska mycket nu och vi har ju inte ens ätit frukost. Och nu börjar det regna utanför mitt fönster:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar