torsdag 18 mars 2010

gamla bilder

Denna morgon var det inga problem alls med varken påklädning eller sättet vi skulle ta oss till dagis, såå skönt. Jag i min tro att vi var sena som vanligt, tog bilen för att vi skulle hinna, blev något förvånad när jag startade bilen och såg att klockan bara var 08.40, vi hade ju kunnat gå till dagis med hunden. Jaja nu var han ju redan fastspänd så vi tog bilen i alla fall. Tog en skön promenad efter jag lämnat lilleman. 

Sen har hela dagen ägnats åt att plocka och åter plocka, tvätta, vika tvätt och städa. Fint blir det i alla fall, vilket är skönt. Vet bara inte vart jag ska göra av alla saker ibland, vi har ju inget förråd där man kan förvara saker. I garaget eller friggeboden kan man ju inte ha vad som helst för där blir det ju svinkallt och fuktigt. Saknar verkligen ett förråd. 

Har även suttit och renas bland mina mail och där fanns ju saker sen flera år tillbaka, har nu sparat alla bilder som jag fått på datorn istället för på mailen. Har en del kvar men det får bli en annan gång. Kul är det i alla fall när man hittar bilder som man inte tänkt på. Har fått en hel del bilder på sista tiden från när hunden bara var en liten valp. Tänkte jag skulle lägga ut några här så får ni se min sötnos som liten.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar