fredag 5 mars 2010

Ingen frukost

Vaknade idag av att lilleman ropade på sin pappa och att hunden satt och flåsade mig i ansiktet, hur trött som helst och känner mig inte riktigt kry. Men det var ju bara att kliva upp. Hilde fick gå ut en sväng på tomten tills vi ska ta en promenad. Jag och A tittade på morgontv. När det sen var dax för frukost kom jag på att vi inte har något bröd alls hemma. Så det var bara att susa in till stan och handla färskt bröd och lite annat. Gud så gott det är med nybakat bröd, synd att det är så långt till närmsta affär annars skulle man köpa det oftare.

Efter frukosten gick lilleman för att tvätta händerna, efter en stund ropade hans far att jag skulle komma. Då stog A och vattenkammade sitt hår så det stog rakt upp, var genast tvungen att hämta kameran, så här blev resultatet. 

1 kommentar:

  1. Ha ha och har inte kammen förvandlats till en microfon oxå.

    SvaraRadera