lördag 6 mars 2010

det gick





Vilket härligt väder vi har haft idag. Vi gick till lekparken där A åkte rutschkana säkert fyrtio gånger, sen gick vi en promenad med hunden. När vi kom in var det dags för lite lunch som idag blev köttbullar och macaroner. Sedan har jag och A lekt och umgåtts. 

Lagom tills middagen var klar ringde bror och frågade om vi skulle äta ihop, A fick äta sin mat och sen kom dom med pizza så åt han lite av det oxå. Carola hade med vin som vi drack. Tett och Robert var här oxå och åt men sen åkte dom på fest. Nisse fick natta A medans jag och Carola började titta på andra chansen. 

Melodifestivalen, ja vad säger man? Jag har ju inte sett alla delfinalerna, men gud så mycket skitlåtar det finns. Nästa helg när det är final då jobbar jag så jag missar ju det, hade varit ganska kul att se finalen men så blir det inte.

Hoppas att vi får lika underbart väder imorgon. Då ska jag ta mig en sväng ut till husvagnen för att skotta bort lite snö. Hoppas även på att min bästa vän med familj hinner titta  förbi på en fika efter dom varit och tittat på ett hus.

Sov Gott mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar