tisdag 2 mars 2010

igår

Igår när jag hämtade lilleman på dagis ville han som vanligt inte gå hem. Berättade då att vi skulle åka till mormor och då gick det bättre. P skulle jobba kväll men ringde och sa att han skulle gå hem för dom var så många och han hade plustid att ta ut. Så vi bestämde att vi skulle plocka upp honom i stan så kunde han följa med oss till mormor. Vi åkte förbi Max och köpte med oss mat som vi bjöd mormor på. Hann inte vara där så jätte länge för jag skulle jobba (det skulle ju även mormor) och A var rätt trött efter dagen på dagis. 

Väl hemma ville A abslolut inte sova så när jag åkte till jobbet kvart över åtta var han fortfarande uppe. Natten rullade på som vanligt mycket att göra. Mina snäll kollegor släppte hem mig en halvtimme tidigare så jag skulle hinna hem innan sambon skulle ta bussen till jobbet. Så jag fick göra i ordning A och sen lämna honom på dagis innan jag kunde krypa ner i sängen.

Nu ska jag äta lite mat och sen duscha, umgås med sonen innan jag susar iväg till jobbet igen.

Ha det gott. Kram på er

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för titten :)

    Nej det har inte varit en bra dag alls men vi hoppas att morgondagen blir bättre :)

    Ha en fin kväll

    Kram

    SvaraRadera